Воскресенье, 05.05.2024, 20:23



Жилой дом «Парус» по ул. Академика Барабашова, 36А
Каталог статей
Категории раздела
Общий раздел [15]
Законы [9]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Законы

ПОРЯДОК 1 формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинко

     14. Витрати з дератизації (В  ) визначаються за формулою
                                 др

             В   = (П  х Т  ) : П  + (К  х Т ) : П ,
              др     п    др     з     с    к     з

     де П   -  площа  підвалу  (першого поверху) житлового будинку
         п

(гуртожитку);  Тдр  -   середньомісячний   тариф   на   проведення
дератизаційних робіт   (на   1   кв.   метр   площі  дератизації);
К  -     кількість      сміттєприймальних      камер      будинку;
 с

Т  -  середньомісячний  тариф на проведення дератизаційних робіт в
 к

одній сміттєприймальній камері будинку.

     Середньомісячний тариф  на  проведення  дератизаційних  робіт
визначається         за          калькуляцією          відповідної
санітарно-епідеміологічної служби.

     15. Витрати з дезінсекції (В  ) визначаються за формулою
                                 ді

                         В   = Т   х П  : П ,
                          ді    ді    п    з

     де Т    - вартість проведення робіт з дезінсекції,  визначена
         ді

згідно  з  калькуляцією   відповідної   санітарно-епідеміологічної
служби (на 1 кв. метр площі).

     16. Витрати з обслуговування димовентиляційних каналів  (В  )
                                                               дк
визначаються за формулою

          В   = (О  + В  + Н + М + І) х Д  : (П  х Д ),
           дк     з    ф                 ф     з    к

     де Д    -  нормативна  кількість  димовентиляційних  каналів;
         к

Д  - фактична кількість димовентиляційних каналів.
 ф

     17. Вартість робіт з технічного обслуговування  та  поточного
ремонту систем протипожежної автоматики та димовидалення,  а також
за наявності  інших  внутрішньобудинкових  інженерних  систем,  не
зазначених у пунктах 13 і 18 цього Порядку, у разі виконання таких
робіт виконавцем визначається за формулою,  наведеною в  пункті  7
цього Порядку.

     У разі виконання зазначених робіт субпідрядниками їх вартість
визначається відповідно до договорів, укладених на поточний рік.

     18. Витрати з  проведення  поточного  ремонту  конструктивних
елементів,   внутрішньобудинкових   систем  гарячого  і  холодного
водопостачання,  водовідведення,  централізованого   опалення   та
зливової  каналізації  і технічних пристроїв будинків та елементів
зовнішнього   упорядження,   розташованих   на    закріпленій    в
установленому    порядку    прибудинковій    території   (зокрема,
спортивних,  дитячих  та  інших   майданчиків),   визначаються   з
урахуванням  кошторисної вартості кожного виду робіт відповідно до
державних будівельних норм та правил.  Примірний перелік  робіт  з
поточного  ремонту  визначається  центральним  органом  виконавчої
влади з питань житлово-комунального господарства.

     19. Витрати  з  поливання  дворів,  клумб  і  газонів   (В  )
                                                               пд
визначаються за формулою

          В   = (П  х Н  х Д  + П  х Н  х Д ) х Т  : П ,
           пд     г    г    г    д    д    д     в    з

     де П   -  площа  дворів;  П   - площа газонів та (або) клумб;
         д                      г

Н  - норма витрат води з поливання дворів;  Н  - норма витрат води
 д                                           г

з  поливання  газонів та (або) клумб;  Д  - розрахункова кількість
                                        д

днів за   пору   року,   коли   проводиться   поливання    дворів;
Д  -  розрахункова  кількість днів за пору року,  коли проводиться
 г

поливання газонів та (або) клумб;  Т  - ціна 1  куб.  метра  води,
                                    в

використаної для поливання.

     20. Витрати  з  прибирання  і  вивезення   снігу,   посипання
призначеної для проходу та проїзду частини прибудинкової території
протиожеледними   сумішами   визначаються   на   підставі    даних
калькуляції,   складеної   з   урахуванням   індивідуальних   норм
прибирання  і  вивезення  снігу   та   посипання   протиожеледними
сумішами, що затверджені органом місцевого самоврядування, залежно
від площі території,  з якої вивозиться сніг,  відстані до пунктів
звалищ,  вартості  вивезення,  а  також  фактичної площі посипання
зазначеної частини прибудинкової території.

     21. Витрати з експлуатації номерних знаків на будинках  (В  )
                                                               ез
визначаються за формулою

                   В   = (В  х С) : (Н  х П ),
                    ез     з          е    з

     де В   -  вартість  номерного знака;  С - кількість знаків на
         з

будинку; Н  - строк експлуатації номерних знаків (місяців).
          е

     22. Витрати з  освітлення  місць  загального  користування  і
підвальних  приміщень  та  підкачування  води (В ) визначаються за
                                                о

формулою

           В  = (О   + В  + Н + М + І + Т  х Н ) : П ,
            о     зе    ф                е    е     з

     де О   - заробітна плата електриків;  Т  - тариф на  1  кВт·г
         зе                                 е

електроенергії; Н  - кількість електроенергії, що використовується
                 е

для освітлення місць загального користування, підвальних приміщень
та підкачування води з розрахунку на місяць.

     23. Витрати  з  енергопостачання для ліфтів (В ) визначаються
                                                   е

за формулою

                    В  = (Н  х Т  х К ) : П  ,
                     е     е    е    л     зл

     де Н  - середня кількість електроенергії для одного  ліфта  з
         е

розрахунку на місяць; Т  - тариф на 1 кВт·г електроенергії.
                       е

     24. Витрати з проведення періодичної повірки,  обслуговування
і ремонту квартирних засобів обліку води та  теплової  енергії,  у
тому числі їх демонтажу, транспортування та монтажу після повірки,
визначаються відповідно до укладених договорів між  виконавцем  та
субпідрядником,  який  виконує зазначені послуги,  з розрахунку на
один  квартирний  засіб  обліку  води  та   теплової   енергії   і
нараховуються  щомісяця  споживачеві  у складі послуги залежно від
кількості  таких  засобів  обліку  шляхом   додавання   плати   за
проведення   періодичної   повірки,   обслуговування   і   ремонту
квартирних засобів обліку води та теплової енергії,  у тому  числі
їх   демонтажу,  транспортування  та  монтажу  після  повірки,  до
загальної вартості послуг.

     Розмір плати    за    проведення     періодичної     повірки,
обслуговування  і  ремонт  одного  засобу  обліку води та теплової
енергії,  у тому числі його демонтаж,  транспортування  та  монтаж
після  повірки,  визначається згідно з кошторисом,  затверджується
(погоджується) органами місцевого самоврядування і  розподіляється
за    місяцями   міжповірочного   інтервалу,   що   встановлюється
Держспоживстандартом  для  відповідного  засобу  обліку  води   та
теплової енергії.

     25. Вартість   інших   послуг  (утримання  служб  консьєржів,
вбудованих   паркінгів,   установлення   і   утримання   пристроїв
замково-переговорного зв'язку тощо) сплачується понад розмір плати
за  послуги  на  підставі  договорів,  укладених  між   власниками
житлових  будинків  (гуртожитків),  власниками (наймачами) квартир
(житлових приміщень у гуртожитку), власниками нежитлових приміщень
у   житловому  будинку  (гуртожитку)  та  відповідними  надавачами
послуг.

     26. Вартість робіт з підготовки житлового фонду  до  сезонної
експлуатації  враховується  під час визначення вартості технічного
обслуговування  та  поточного  ремонту  конструктивних  елементів,
інженерних   мереж  та  систем,  технічних  пристроїв  будинку  та
елементів зовнішнього упорядження, що розташовані на прибудинковій
території.

     27. Вартість додаткових послуг,  що не пов'язані з утриманням
будинків  і  споруд  та  прибудинкових  територій  і  надаються  у
гуртожитках для проживання сімей,  визначається понад розмір плати
за  послуги  на   підставі   договорів,   укладених   відповідними
надавачами   послуг  з  наймачами  та  (або)  власниками  житлових
приміщень у гуртожитках.

                   Розрахунок накладних витрат

     28. Обсяг накладних витрат визначається у відсотках до  фонду
заробітної  плати  основних  робітників  виконавця  з  урахуванням
кошторисної   вартості    зазначених    витрат    відповідно    до
законодавства.   У   разі   неможливості  здійснення  об'єктивного
нормування  окремих  елементів  накладних  витрат   такі   витрати
визначаються на підставі фактичних витрат за попередній рік.

     29. До   накладних   витрат   належать  загальновиробничі  та
адміністративні витрати.

     30. До загальновиробничих витрат належать витрати з:

     1) утримання апарату  управління  виробництвом  -  витрати  з
оплати  праці  апарату управління виробництвом з відрахуваннями із
заробітної плати внесків до  Пенсійного  фонду  України  та  інших
фондів соціального страхування;

     2) утримання  виробничого  персоналу - витрати з оплати праці
виробничого персоналу (комірники,  молодший обслуговуючий персонал
тощо)  з  відрахуваннями із заробітної плати внесків до Пенсійного
фонду України та інших фондів соціального страхування;

     3) оплати службових відряджень працівників апарату управління
виробництвом;

     4) амортизації основних засобів виробничого призначення, крім
амортизації,  що включається у витрати з утримання та експлуатації
машин і обладнання;

     5) утримання  основних  засобів виробничого призначення та їх
поточного ремонту;

     6) охорони праці;

     7) забезпечення  пожежної  та  сторожової  охорони   об'єктів
виробничого призначення.

     31. До адміністративних витрат належать витрати з:

     1) утримання апарату управління підприємством;

     2) оплати   праці   персоналу   управління   підприємством  з
відрахуваннями із заробітної плати  внесків  до  Пенсійного  фонду
України та інших фондів соціального страхування;

     3) оплати    службових    відряджень   персоналу   управління
підприємством;

     4) забезпечення  пожежної  та  сторожової  охорони   об'єктів
адміністративного призначення;

     5) оплати  вартості  використання та обслуговування технічних
засобів  управління  (обчислювальних  центрів,   вузлів   зв'язку,
засобів сигналізації), канцелярські та поштово-телеграфні витрати;

     6) оплати     аудиторських    перевірок,    робіт    (послуг)
консультаційного та інформаційного характеру;

     7) оплати   праці    загальногосподарського    персоналу    з
відрахуваннями  із  заробітної  плати  внесків до Пенсійного фонду
України та інших фондів соціального страхування;

     8) амортизації     основних     засобів     адміністративного
призначення;

     9) утримання    та   поточного   ремонту   основних   засобів
загальногосподарського призначення;

     10) охорони праці та техніки безпеки;

     11) підготовки (перепідготовки) кадрів;

     12) сплати податків і зборів  (обов'язкових  платежів),  крім
тих, що включаються у виробничу собівартість, а також інші витрати
адміністративного призначення.

                Надання висновку щодо розрахунків
            економічно обґрунтованих планованих витрат
                з технічного обслуговування ліфтів

     32. Висновок  щодо   розрахунків   економічно   обґрунтованих
планованих  витрат  з технічного обслуговування ліфтів надається в
порядку, встановленому Мінекономрозвитку.

                 Розрахунок планованого прибутку

     33. Рівень   рентабельності   визначається   з    урахуванням
необхідності сплати податку на прибуток підприємств та спрямування
частини коштів,  отриманих як прибуток,  на технічне переоснащення
підприємств.

     34. Виконавці  під  час виконання робіт можуть у разі потреби
здійснювати перерозподіл витрат у структурі тарифів на послуги без
зміни  загального  обсягу  таких витрат та з урахуванням фактичної
вартості наданих послуг у межах встановлених тарифів.

     35. Кошти,  зекономлені підприємством у результаті здійснення
заходів  з  модернізації  інженерних  систем  і  енергозбереження,
використовуються   для   подальшого   технічного    переоснащення,
модернізації такого підприємства, а також енергозбереження.

                  Коригування тарифів на послуги

     36. Метою коригування тарифів, що розраховуються згідно з цим
Порядком, є забезпечення відшкодування у повному обсязі економічно
обґрунтованих  планованих  витрат,   що   враховуються   під   час
визначення  повної  собівартості  послуг,  планованого прибутку та
податку на додану вартість.

     Механізм коригування тарифів  на  послуги  запроваджується  у
разі,  коли  протягом  строку  дії таких тарифів змінюються ставки
податків і зборів (обов'язкових платежів), рівень заробітної плати
у виконавця відповідно до законодавства,  Генеральної та галузевої
угод, ціни (тарифи) на паливно-енергетичні та матеріальні ресурси.

     Коригуванню підлягають  лише  складові   витрат,   за   якими
відбулися цінові зміни у бік збільшення (зменшення),  що сприятиме
забезпеченню    економічної    обґрунтованості    та    прозорості
запровадження механізму коригування тарифів на послуги.

     37. Коригування тарифів на послуги здійснюється за формулою

                         Т   = Т   х К  ,
                          ск    дк    зв

     де Т   - скоригований тариф;  Т   - тариф,  що діє на  момент
         ск                         дк

коригування;  К   - коефіцієнт зміни витрат, пов'язаних з наданням
               зв

послуг.

     

Категория: Законы | Добавил: tiger (28.03.2013)
Просмотров: 508 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Форма входа
Мини-чат

Copyright MyCorp © 2024